18/4/12

"Το Ελληνικό Φανταστικό Διήγημα", επιμέλεια Μάκη Πανώριου.

Μόλις κυκλοφόρησε ο έκτος τόμος της Ανθολογίας "Το Ελληνικό Φανταστικό Διήγημα" με επιμέλεια του Μάκη Πανώριου, εκδ. Αίολος. Η Ανθολογία φιλοξενεί το διήγημά μου "Με την οπτική της Αντέλ" που βρίσκεται στη συλλογή διηγημάτων μου "Ο πειρασμός του ερημίτη Χάρτμουτ Λιμπέργκερ", εκδ. Ιωλκός.

"Με λένε Αντέλ. Είμαι νέα, λευκή και αστραφτερή και χαίρομαι τη ζωή με όλους τους τρόπους. Έχω φοβερές αντοχές και οι κακουχίες δεν με εξαντλούν, το αντίθετο μάλιστα: με εξιτάρουν. Γι αυτό ζω έντονα και χαίρομαι κάθε στιγμή της ζωής μου. Όταν γεράσω, ξέρω πώς θα είμαι: θα είμαι για πέταμα. Και μετά θα βρεθώ στο νεκροταφείο κι εκεί θα σαπίσω όπως όλοι μας. Αλλά είναι μακριά ακόμα αυτή η εποχή κι έτσι δεν το πολυσκέφτομαι..."

2 σχόλια:

Marina είπε...

Πολύ ενδιαφέρον, θα το αναζητήσω

Καίτη Βασιλάκου είπε...

Καλημέρα, Μαρίνα.